Tuesday, March 3

2 bulan

Seperti biasa pada hari ketiga setiap bulan aku akan teringat sesuatu yang agak menyedihkan..mungkin pada sesetengah orang hanya memerlukan masa seminggu untuk melupakan..tapi untuk aku..tak tau la berapa lama aku perlukan..impact die sungguh hebat..die pernah bgtahu aku "tak pela sebulan dua u akan lupakan i"..now its already second month! yet i still think of u!!!! wtf ..aku cakap serupa macam takde hidup..hahaha..

aku tak tahu bile aku akan bangkit kembali..aku memang jatoh terduduk..tak bangun2..


just wonder what she doing rite now..Ah! c'mon! get a new life la bengong!

im speechless...


p/s : to her..still and always love u..

15 comments:

Anonymous said...

im sorry..very deeply sorry...='(

s a L o m a said...

ayoyo..Q.ayuh pergi date.pergi keluar2 dengan awex2.apa ni..sagitarrian bukan macam ni..

Q said...

Saloma - hah? since when im a sagitarrian???? ni salah org ni..hahaha..

Q said...

cikBedah - hi dear...belaja leklok yek...nk wt cmner da xde jodoh kite berdua..hahaha! geli aih ayat ni..

nadia.H said...

alahai..siannye kat kazen aku sorang ni..cri awek la oi..

Anonymous said...

aku pun geli bace ayat kamu gak.hahaha.
hey,berani cikBedah comment kat sini ek.aku rase bukan dia nila..hurmm.

Q said...

kazen aku - haah tolong carikan sorang! nk yg perfect! bole? hahaha!

siGedik - sape la hang ni..katok kang! an yup die la cikbedah tu..

s a L o m a said...

yeah yeah.salah orang..eh,ke kamu libra?leo kot..urm,jap.maybe saggitarius jugak? :p

hady said...

relax la bro
kamu rasa lonely, sedih bla bla bla tu
sebab kamu belum jumpa pengganti
dengan kata lain
kamu belum jumpa awek cun yg baikhati yang lain
cuba kalau dah jumpa
ceh, memang terus lupa diri punyalah..

p/s : adik perempuan saya dah kawen la.. kalau tak boleh saya kenalkan

Q said...

saloma - i LIBRA lorh!

hady - owh pengganti mmg ramai..tp feel to love mmg xde..kang nnt kesian dorg...owh saye pun ade adik pompuan..tp xnk la kenalkan kt kamu..hahaha! jus joking..

Anonymous said...

kawan..baru dua bulan..

aku perlukan hampir dua tahun untuk move on. wlaupun ada laki lain, tapi cebisan dia tetap ada lg kt dlm diri aku...


HEH tapi skg dah tak dah! im a free bird bay bayy. and i feel gooooood. :)


take ur time, jgn terburu-buru nk move on. seriously.

s a L o m a said...

ahahhaah.takmau lah marah..ahahhahah.tau lah.saya siap hantar emel pasal horoskop kot.hehe

ok.nanti kita dating.lupakan kisah lalu.sibuk kan diri kamu dengan awex2..ok?

Q said...

jude - wah kamu sungguh hebat..hahaha mmg aku admit sometimes mahu die kembali..hahaha...


saloma - haah ek..u pernah send email bout thah horoscop..hahaha lupe deyh..

Anonymous said...

eh chop..sape siGedik ni?.dahla memburukan nama aku yg sedia buruk ni.kuang diajar tol la.aku jumpa sape dia ni aku tomoi tanpa bagi salam kang tahu la.aku ada kacau hidup kau ke mengong??!

Q said...

cik bedah - er..calm down plz..think positif as i told u b4..standard la alam cyber..