Sunday, March 15

Sale!!!

oleh kerana aku seorang yang baik hati..hari ni aku nk let go satu kasut futsal..tip top..kasut ni mmg la 2nd hand tapi pemakai kasut ni sudah banyak menjaringkan gol..dikatan semangat membara yang datang dari kasut ini..jenama kasut ini usah la dibicarakan..itu semua tidak penting..kalau pakai jenama mahal2 tapi main futsal macam haram baik bunuh diri la..hahaha..

aku jual kasut ni murah jek..mase beli harge die rm75..tapi sesiapa berminat aku bole jual dlm harga rm71.53 mungkin bole murah lg..tak sempat aku post dlm blog da ramai da yang call berminat nk beli kasut ni..tapi aku ni adil..so aku bukak tender bagi orang ramai turut serta..

kepuasan dijamin 62.15%.."warranty" takde..yela! time aku beli pun mane ade "warranty"! owh dan istimewa nya kasut ini kerana kasut ini ditandatangan sendiri oleh pemakai nye sebelum ini..

so...sesiapa berminat sila contact saye yek..owh sebelum terlupa..disertakan gambar kasut yang hendak dijual....







7 comments:

Anonymous said...

bg free pun tanak
haha

Q said...

hahaha..aku pun xnk bg free..

hady said...

kalau ko kasi kat aku

aku buat jadi alas pasu bunga saja

kuang3..

Firewabbit said...

Owh, dulu i aktof futsal tau. but tak guna kasut futsal pun.

i played the game with my converse shoes.


the shoes looks comfy btw. ini dh macam ni ada ke orag mau Q?

U apa? Q haidar ke? :P

Q said...

hady - so kau berminat nk beli? hahaha..

syazy - hi!!!!! ok mmg stylo gurl main futsal pkai kasut converse! owh i jus obses dgn abjad Q and no 3..hahaha..

Firewabbit said...

no 3? sama mcm saLoma. ke u obses dgn saloma ni?

haaaaaa bgtau aunty sayeppp. ahahhahah

Q said...

erk? nuthing related to cikSaloma..hahaha..cyesly i stating obses no3 time i pkai jersi no3! time tu form 1..