Sunday, March 22

Hari Malang

hari ni buat kali kedua moto aku hilang..tapi kali ni bukan moto aku..tapi kali ni yang hilang bukan moto aku..tapi moto company aku..so lepas ni memang akan ade banyak sesi soal jawab bersama admin..


hadoi...aku bangun pagi semangat nk g keje..bukak pintu pakai helmet............

aku : aik!? aku park kat mane moto aku ni..??

cari keliling rumah...lepas 5 minit cari..em komfem da kene kidnap..shit! sekarang bandar alor star da pandai ade kesesakan lalu lintas..aku lari dari KL pun sebab tak nak mengadap kesesakan lalu lintas..satu cara jek nk handle prob ni..naik moto..tapi moto da kene kidnap..so tinggal kerete..

kerete + kesesakan lalu lintas = urgh!


pesanan kepada cik pencuri moto = ko jage la moto aku elok-elok yek..sebulan sekali ko bg die mkn KFC ok! jgn bagi die marah...nnt die jadi transformers..


p/s : kepala serabut ilang moto la..iskiskisk..

10 comments:

nadia.H said...

oi,ko jual moto kompeni eh?ye ke ilang?hehehe

Firewabbit said...

nek beskal lahhh Q apa lagi ...

isk isk... KFC je?

bwk moto tu banja victoria station skali lahhh

Q said...

sepupu aku - haah deme jual moto nk buat tambang g sane melawat hang..hahaha..

awek donut - moto i alergik ngan VS..pernah i bawak die g mkn sekali kt sane tros overhaul..

Firewabbit said...

wahhhhh bwk moto g makan VS. ekekekekek...

bwk gi candle lite diner ?

Anonymous said...

sedih gila moto hilang!! astu mcmane nieh>? risauu aku!

Q said...

syaz - die xsuke la candle lite dinner...die takot api..an die xsuke donut..hahaha..

jude - aku naik kereta murah jek la..da r td sport rim aku baru beli da becalar bergesek ngan divider..bengong betol..sedih aku...

Firewabbit said...

tell yr motor tht he's missing the best things in life.

and owh tak suka candle lite diner? tak romantiklah itu moto...


mungkin tuan moto pun tk cukup romantis?

hady said...

laaaa... kesian nya hilang motor! sedih nangis nangis tak? tatau hepi saja, sebab dah jual kat mat pit..

ok lah naik keta - awek skang mana nak pandang mamat naik moto - naik keta, muka buruk pun ada peminat. hehe..

s a L o m a said...

anjing A apa bikin?makan je tau..huh.

Q said...

hady - eyh tapi aku naik moto pun ade org ngorat jugak! hahaha!

saloma - anjing A sejak2 akhir ni keje die mnyalak jek..xtau pesal..mngkin die mnyesal xbuat keje pada hari kemalangan..hahaha..