Tuesday, March 24

seram semalaman di hospital

pukol 1130 mlm..aku ade di hospital..temankan seseorang..aku kalau berada di hospital waktu malam..kepala otak ni memang ligat jek pikir bende bukan2..

make it short..aku nk terkucil..tapi hati berat nk pergi toilet..ajak member teman kang tak stylo pulak pergi toilet berteman..so dengan ego yang tinggi redah jek la sorang2..

masok toilet jek bulu jantan da berdiri secara teratur..settle segala bende yang patut mesti la kene pergi sinki..cuci sikit2 muka comel ni..tgh dok kusyuk tgk muke sendiri..tetibe bilik toilet betol2 belakang aku bergoyang2..macam ade bende yang cuba merempuh keluar dari pintu tu..dari cermin memang xnampak kaki dari dalam toilet..

aku tercengang kaki da macam kene paku tapi tak sakit..pintu tu bergoyang lagi dgn lebih kencang lagi..aku da kaget...mate da terbeliak..nk jerit suara da x keluar...

dub dab dub dab dub dab.......bunyi jantung...


TAP!...pintu terbukak...........
eeeek.....


satu susuk tubuh gelap keluar....

susuk tubuh gelap : aiyo..ini pintu sudah rosak la ane..(berlalu pergi sambil melemparkan senyuman sinis kt aku)

aku memang sampai pagi ni ingat kt uncle tu!!! dengan baju kotak kaler kelabu..kain pelikat merah..nandek di dahi...die keluar dari toilet! urgh!!! damn u uncle!!! lu bikin gua cuak la uncle!!


urgh! aku benci pergi hospital..tapi nurse2 zaman skang ni memang da tak comel ker? hahaha...

6 comments:

nadia.H said...

nurse mmg dh xcomey.tp doctor2 sume cute2 belaka.paling comey skali,komfemlah kazen mu ini!hahaha

Q said...

kazen aku - urgh! tu hanya khayalan sahaja...woit! bile nk blk m'sia?

Firewabbit said...

aihh kalau camtu I pun cuaklahhh... kaget sekejap.



haih.


seb baek u tak terkencing dlm seluar ??

nadia.H said...

bln 7 t bru blk msia..lame g..xkn ade svnr utk mu!!wahahahaha!!

Anonymous said...

nurse laki comel la. ahahaha.

best la uncle tu, pandai die jadi hantu raye!

vidadarisakura said...

penakut!!


lalala