Monday, February 23

Tsk..

aku sekarang tgh mengalami penyakit middle age..hahaha!

aku da mule menyampah dengan karier aku..semua bende aku buat mesti tak jadi..hati terasa mahu menyumpah seranah..bile semua aku buat tak menjadi aku akan mule moody dan berasa akan berasa tak guna hidup..

aku da mule tak suke bergaul dengan orang sekeliling aku..secara tiba2 aku tak bole menerima kutukan orang..walhal kutukan tahap budak tadika jek..

morality..spirit..endurance aku da mula kurang....penat la..


p/s : 100+ sudah tidak memberi kesan

6 comments:

s a L o m a said...

period ka incik Q??takmo sedih2 lah..senyummmmm :D

Q said...

saloma - haah..period ikot otak..

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

ele ngenngade..
aku tau ko mungkin kealam penuaan kot.

jd ko seperti tuhlah nak terasa jer.

apakata ko brenti keje.
keje kira rambur manusia ker..
kira sehari berpa kali kelip mata ker kan..

hheeee..peaaaccceee weehhh~

Q said...

jenab..baik aku keje tido jek..lg best..hahahaha..

Anonymous said...

adoi la.
ko saba je,
nnti moodswing ko ni akan berubah.
aku pun slalu mcm ni.sabar ok :)

Q said...

jude..haha hope so..mintak2 next week ni ok la and to receive good news from south..