Tuesday, December 30

tamparan jepun

berani betol bebudak ni tag aku..kene tampo baru dorang tahu gamaknye..takpe la oleh kerana aku ni sweet..jawab jek la..

7 Fakta tentang aku:

bak kate sifu...ade kt sebelah..tak cukop 1...aku kacak

7 perkara menakutkan aku di dunia:
- semut
- orang bulu lebat gile
- binatang takde bulu
- orang kepala besar
- cirit dalam seluar
- kene raba dengan kaum sejenis mahupun tak sejenis
- kene gode dengan kakak berhalkum
sweet kan i?

7 lagu buat masa sekarang:
- aku suka dengar untuk tido sahaja


7 perkara selalu disebut:
erk...1..2...3...4..5...6...7



7 perkara yg amat bernilai:
-teruna aku
-otot yang bole memanjang dan membesar
-muka sweet aku yg diberi tuhan
-badan tegap aku
-mole kt atas bibir aku
-canon 400D
-boomerang bapak aku bagi

7 pertama kali dalam hidup aku:
-mastubate
-kene raba
-pegang duit sendiri
-pakai boxer terbalik
-tumbuh bulu ketiak dan segala bulu yang patut tumbuh
-kapel dengan anak cina
-bersetubuh dengan scha


7 orang bertuah sambung tag ini:
-aku
-azroy
-aemy
-abu
-ali
-ahmad
-ah lock

1 comment:

Amir S. said...

haha babi kau.aku terasa ni!