Tuesday, December 23

Degil

kenapa orang selalu degil? aku masa kecik bole dikategorikan sebagai degil..degil yang macam mane? biarlah makcik-makcik aku sahaja yang menjawabnye..


makcik-makcik belah mak aku ade 10 orang...mari kita survey ape komen diorang tentang aku masa kecik yang degil ni.

makcik 1 : ya allah..degil yang amat sangat..tapi..biasa la budak-budak {ayat coverline]

makcik 2 : erm..eh die degil ek kak? [sedang merefer kepada makcik 1]..hah yela die degil..

makcik 3 : die ni memang rajin la..rajin buat orang sakit hati..

makcik 4 : eh xdela..degil mase kecik..bijak bile da besar..ganteng lagi tu [ hehehe..ni mak aku]

makcik 5 : haah degil sangat! cam anak setan..nak jek pijak-pijak perot die [ayat gurauan jek ni..abaikan]

makcik 6 : owh die ni memang..selagi die tak mintak maaf sebab ketok kepala aku...aku tetap benci die! [ makcik 6 memang anti aku ]

makcik 7 : haah saye sokong akak! saye pun same! [ merefer kepada akak no 6]

makcik 8 : hah eh takdela..die mane ade degil la...[kaki bodek mak aku]

makcik 9 : ala..nnt kang kene buli dengan die kalau kutok die..tak mahu la cakap..

makcik 10 : tak mahu komen jugak!!!

5 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...
ni je sy nk comment...

Q said...

em xkesah la..bkn kene bayarpun..

Amir S. said...

dalam makcik makcik ni,ada tak yang anak lawa lawa sikit?rekemen kan la aku kat dorang.hehe.

Q said...

amir - kecikkan kepala anda dahulu...

Amir S. said...

hahahhaa babi babi babi.aku nak pakai topi tu!apa ke tadek saiz xl ke??