Monday, December 29

gemok?

ok...ada sorang musuh rakyat zimbabwe mengadu yang beliau tidak boleh berdiet..sebab? da die memang sebenarnye da disumpah oleh orang yang tertentu untuk menjadi gemuk selama-lamanya.........


tips aku sendiri bagi nak diet...

1 - makan mlm...cuba light kan...mkn sandwich suda..or mkn buah jek pun bole..
2 - walaupun duit anda beribu-ribu dalam bank (macam aku) pura-pura takde duit..pasti anda akan malas nk makan..
3 - kalau takde masa untuk bersenam? tak de hal la..hisap la dadah..

selamat mencuba!

8 comments:

Amir S. said...

tu la.ni semua nye sebab johan.selambe je mulut dia cakap ,'kau akan gemuk selama selamanye dani'

Amir S. said...

*err post pasal aku ke?aku perasan memang diri aku nih*

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Ini tips memang banyak B**I punya lah.

Q said...

amir- post ni mmg khas untuk kau yg semuanya nk besa..sebut jek..bntot? kepala? kaki? perot?


atiqah - owh anda suka mencarut ek? babab mulot nak?

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Babi adalah sejenis haiwan haram je. Manada mencarut.

Q said...

atiqah - eish ko ni...kang dengar si amir tu kang menyahut lak die..kakaka

Amir S. said...

ah kaki aku la sahut dulu.

Anonymous said...

Very good!