Thursday, December 25

salji di alor setar

waa...aku respek la dengan cuaca di alor setar..kalau di oversea sane kemungkinan tengah salji..tapi di alor setar pun salji la!! tapi dalam bentuk cecair la kan..celik-celik jek mate dari tido...waaaaaaa!!!! salji turun!!!! tapi apsal aku nak buat orang yang batang idungnye dari lobak merah tak bole yek?

em semalam aku rase santa claus ade datang rumah aku la...harshbrown mentah aku habis hilang tah kemana...nak kene santa ni..gemuk tak sedar diri! eh tapi santa tinggalkan aku satu barang yang best!

barang peninggalan santa kepada aku..

p/s : sudah dekat 3 minggu tidak hujan di alor setar..haih..aku pun da naik gelap...macam mane ni...

2 comments:

Amers. said...

weh bape ah satu p1 tu?

lagi satu, speed die ok tak?

speed nih. haha.

Q said...

hah satu rege die..percuma..smpai ujung bulan ni jek..monthly rm99..

speed die boleh tahan gak la..same cm LAN..

tp weeknes die..baru ade kt kl..jb..ngan alor setar jek..huhuhu..