Monday, December 29

ah..

ye aku akui aku pernah menolak cinta die..aku pernah berkasar kepada die tidak kira waktu..makan..berdating..berasmara..aku sentiasa berkasar kepada die..namun begitu dia tetap tidak mahu lepaskan aku..die sentiasa menunggu aku bangun dari tidor dalam keadaan tanpa seurat benang..namun aku sudah muak..aku sering malu pergi kerja dengan bekas gigitan cinta yang ditinggalkan die sebelum aku pergi kerja..aku bosan dan malu..aku benci die selalu merengek-rengek ketika kami bersetubuh..die sanggup terjun bangunan demi aku..walaupun aku keluar dan berasmara bersama perempuan lain..die sanggup tunggu aku balik...ahhh...

u...pls...u cari orang lain...i kenalkan u kembar i ok..name die fahrin...if u sayangkan i dan cintakan i...go to him..plz...










die yang ku maksudkan

8 comments:

Amers. said...

woi!!!!

ade je orang tu nak sebok. kahkah.

Amir S. said...

kimek btolll.gua dah betol betol emo dahhh niii.....

Q said...

hah apsal emo? nk kene hempok?

Aida Zahrol said...

wahahaha...ko kembar ngan fahrin lahir lain tahun eh?

gyle cun scha :x

n a s e h a said...

horny gile
ah !

Nama aku At apabila belum siap ditaip said...

Banyak ah kau.

Q said...

to all....aku tahu aku sebenarnye memang sepadan ngan scha @ baby (nama manje die ngan aku)dan kami bagaikan buah kedondon dibelah 2..


atiqah - sifu!!!! saye ade 1 jek sifu! tak lebih tak kurang!

Anonymous said...

Very good!