Wednesday, August 27

uupps..

sabtu hari tu aku pergi shopping mall kt alor setaq ni nk cari cd game bg mengisi masa lapang yg membosankan..nak dijadikan cerita..time aku kt sane ramai jugak lak yg memandang serong kt aku..tak kire la pompuan ke laki ke..tua ke muda ke..semua memandang aku dengan pandangan yg menjengkelkan..yang aku pulak jalan dengan cara yg mampu menyakitkan hati kaki2 pukol...tp aku tak tahu kenape mereka pandang aku sebegitu rupa...mungkin aku kacak yg memukau atau aku ni comel sgt? em.....



p/s : kepada kawan2 check zip seluar anda sebelum keluar rumah ok? peringatan ini tiada kene mengena dgn post di atas ok..huh..malu sungguh!

3 comments:

syafiqah said...

pakai saje seluar sukan. tidak perlu utk cek zip.

Amir S. said...

kalo keluar rumah tak pakai seluar sti tak payah risau pasal zip kan?

Q said...

pe kate kalau kite tak yah pakai seluar tros ok x?