Wednesday, August 6

kesah dolu-dolu

dulu time sekolah form 2 aku da pndai bercintan..1st awek aku name die..eh pesal lak aku nk bgtau name die..comel gile budak ni..geram jek aku..tp die jek tak geram tgk aku..so takde jodoh maka berkasih selama seminggu jek la..1st love tu woo..mae leh lupe..pastu bercinta la dgn minah F ni..dgn die ni aku selalu noh dating kat tangga..

so ade satu hari tu aku pergi la dating ke tempat yg dipersetujui..pergh aku pakai pakain stok macam nk pergi Disneyland..padahal dating kt tangge jek..tengah berjalan control macho..tetibe sandal aku buat hal pulak..tapak die bole plak tercabot..

ah lantak pi la..so aku pun jln jek la wt tak tau ape..da sandal aku macam lidah terjulur..jln skit ade jek bunyi "klepek" follow blakang..

maka ari tu aku dating dgn dudok bersimpuh sebab nk cover line sandal tapak tercabot..malu wo dating pakai sandal tapak tercabot....

4 comments:

Unknown said...

hahahahahahaha AKU PUN PERNAH KENA LA WEII

hahahahahahahaha siol la lu

Aida Zahrol said...

mengenang ex nampak..hahah...tp aku pun tau kisah cinta ko ni..lam diary aku..nnt aku potostat bg ko baca...hahahahahaha!!!!!!!

Q said...

hah ko bg jgn xbg..ko xbg aku ggt buku lali ko..

Aida Zahrol said...

huh...gyle ko...

future hasben aku gigit ko balik nnt...

agagagaga