Sunday, August 3

Gilaan..

* pic ini aku amek secara random dr page org..harap tidak marah


zaman sekarang guy yg bersama kamera yang tebal,panjang,nmpak mahal tp mmg mahal, adalah menjadi gilaan gadis-gadis..em adakah trend zaman sekarang mencari suami yg kacak apabila memegang camera atau di sebaliknye..tp from my point of view org sebegini rupa..PR mereka cukop mengagumkan in fact sometimes pic they taken wargh..fascinating..keadaan sebegini akan menjeleskan guy average yg seperti aku..aiseh..
gurls..u all suke tak guys yg bergelumang dgn pekerja asing?? em surely tak kot..lol..
blog ini di post kerana sungguh envy dgn guys yg dpt lover yg fergh...perfect..im envy u guys!
gilo aih aku ni...

5 comments:

Aida Zahrol said...

aku tak minat mereka yg ada camera camni...kelihatan sgt berlagak sahaja...

Q said...

Aida Zahrol - hah don't judge the books by its cover..

Floyd said...

wei jepon.

i got a decent camera, drive a nice car, kerja dalam aircon most of the time. decent pay and all...

but still loser takder girlfren.

mungkin pasal aku tak hensem, ko pun sama agaknya.

hahahaha

Unknown said...

ooo takde gefren takde kena mengena nagan ada kamera atau tak...

tp....AYAT MESTI POWER BEB!

hehehe aku tau itu cliche

wink wink!

Anonymous said...

ada dslr cmra..tp wat sgkut je xreti guna wat pa..wat malu muka ketua kampung ja..haha!!


aku~