Wednesday, February 18

ade budak baru

hari macam biase masok kerja..oleh kerana hari ni hari rabu aku sebagai bendahari futsal company aku kene pergi finance mintak duit nk main futsal mlm ni!!! betol-betol nak masok entrance account opis..!jeng jeng jeng!...


waduh! waduh!....cewek!

ok totaly die mmg sweet sgt! dgn specky die..ketot* die..owh hah dan rambut pendek die..owh aku secara tetibe tercegat kt dpn die..yg minah ni pun same!

yg paling syiok! die senyum kt gua beb!!!fergh! hah pe lg..senyum nangke r aku!

die budak contract dprtmnt yg baru..tapi...haih lantak die la..

p/s : agak2 mulai esok aku pakai smart2 die akan tergode x?
p/s/s : SHIT!! still thinkng of cik bedah......haih..

*pendek

8 comments:

Amir Syafiq said...

aha.apa lagi beb.shuffle la seround dua.

hady said...

sila shave..
rambut pakai wax loreal..
gigi gosok sampai putih..
pakai sikit lipgloss..
taruk sikit hugo boss-energize-perfume..
pakai v-neck shirt..
seluar ketat staright-cut..
kasut muncung panjang..

nah, kamu sudah jadi metrosexual..
selamat mengorat!!

s a L o m a said...

muda dari kamu ke??kalau muda pakcik tangkal hebat tu memang tipu ah..ahahahha

Q said...

hady - aku terasa seperti seorang gay la pulak bile berpkaian begitu..owh seram bulu roma..


saloma - tu la pasal dngr kate budak tu umor die tua setahun..owh tp die mungkin suda berpunya..aauuuww!!!

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

pakai speky mmg kelihatan sgt comel kan.
ok klu ko rase esok keje ko mals nak buat ko buat2 lah dtg kat acc dept tuh..

ko hanta pape invoise ker..
ko tanye payment pape lah dah setle lum,
ko follow up keje bos ko yang pending,pas tuh ada releted dgn budak tuh..hhheeee...

Q said...

jenab - haah yela tu..kang x pasal2 bos aku sound "hah ko da lupe jln nk g site ke?"..kan mkn dalam tu?

Anonymous said...

hahaha
xsaalah suke2 nih
kasi semangat sikit nk p kerja
:DD

Q said...

masalahnye die pun da transfer g kl..eyh tp cyesly totally cute gila minah tu..