Thursday, January 8

pelik

pagi ni aku bgn pagi jek ade gurl yg comel sedang tido sebelah aku..dalam selimut aku pulak tu..yang peliknye aku dengan die...ehem...tiada seurat benang...aku punye leher banyak hah lebam2..eish nape ni...bile die sedar..die tros cium aku..eish pelik ni..pastu die ganyang aku lagi sekali..eish pelik ni...macam maner nak g keje ni..ok within a few hours aku nk siap2 g keje..then aku snap pic die sebelum aku gerak pergi keje..ni hah gambar die...aku macam biase penah tgk..eh ok la..die call aku sekarang ni.........



aku suruh die pakai sopan sikit mase nak amek pic...hah ni la gadis yang aku katekan..macam pernah nampak kan?

5 comments:

Anonymous said...

eh, mcm akak yg jual kopok leko depan 7e lah

Q said...

haah ek..ptotler cm pernah nampk...7e mane ek?

Atira. said...

haha best betul imagination.

scarlet johansson is so hot!

Q said...

but not as hot as me! hahaha!

p/s : gile perasan!

Unknown said...

ya aku rasa ko lagi hot dari scarlett cbab ko pandai cakap mlayu jd senang nak berkomunikasi dgn orang ramai.

trima kaseh krn menjengok rak gitar abang aku.