Saturday, January 31

hobi

aku dulu time kecik suke melepak kat dashboard belakang kereta..ala yang selalu orang buat letak kotak tisu kat dlm kereta tu..

kalau kau cube baring kat situ die punye feeling ada lain macam sikit..tapi yang tak bestnye kalau kereta tu membrek secara membabi buta....kau pasti akan tergolek ke tempat duduk penumpang..tapi aku steady jek..ape susah..panjat balik jek la dashboard tu..sambil pegang botol susu ok..


lagi satu aku suke ketuk kepala makcik2 aku..di kampung time makcik2 aku dok sebok berbual..aku dengan rambut kerinting akan berlari2 anak sambil buat muka innocent..dan mata liar mencari sasaran kepala siapa yang akan aku ketuk..bila sudah kenal pasti sasaran..aku akan berlari lebih rancak dan mula merapatkan diri kepada sasaran lalu.......kelekuk! sebiji ketukan tepat kepada kepala makcik aku yang paling aku tak suke..1-0...

ala kadang-kadang aku main belasah jek ketuk kepala makcik aku..tapi ade sekali aku terketuk kepala nenek aku..fergh! ape lagi bersilat la nenek aku..

tapi itu dulu..sekarang aku suke ketuk kepala adik aku jek..

3 comments:

Anonymous said...

hobi ko menarik..
dlu hobi aku suke tngkap belalang blakang rumah,
picit isi perut dia..


kalau yg hidup tu, aku bela..
yg mati, aku buang..haahaha

Q said...

eish..gile r ko..tak berhati perot..sian belalang tu..macam mane anak2 bini mereka kau memperlakukan begitu?

Firewabbit said...

mak aihhhh. trouble some ko nihh


nakaaal nihhh

meh siniiii aku cubit kauuuuu hahahahahhahahha