Sunday, January 11

alor setaq 2

aku asal dari kuala lumpur..memang betol ape aku ni orang kl..yela lahir pun sah-sah di kl..tapi sekarang ni berhijrah ke alor star kedah..aku sorang jek yang berhijrah ok..family aku masih lagi berada di kl..


di alor star aku menetap di rumah company..seriusli pertama kali aku tengok rumah company rase macam nak menangis tak berlagu..buruk! hampeh! kedaung! segala ayat kotor la yang bole diberi..


tapi sekarang aku da mule membiasekan diri dengan rumah hantu ni..dulu orang kate rumah ni adalah pusat pelacuran...wah! kire aku da jejak la di tempat pelacuran..steady la aku!


ok point aku nk cerita sekarang ni ialah sebenarnye ejaan alor star adalah ALOR STAR..bukan lagi ALOR SETAR..mahupun ALOQ SETAQ..



ni aku tak tau sape punye bilik..bersepah yang amat..tapi aku diberitahu tuan empunya bilik ni comel orangnye..



p/s : tu aku tengah nk siapkan album kawen client aku..pakai sticky album jek..da diaorang nk cmtu..bg jek la kan...

3 comments:

Amir Syafiq said...

bilik ke bilik air?

Amers. said...

woh ko pun minat fotografi? mari menari! haha.

Q said...

danny-ni stor kunyit ler..

amer- hah ko nk menari ape?