Thursday, January 22

Game For Gentleman



sumpah aku gian gile nak main ragbi balik..kalau tengok muke aku..memang macam takde rupe pun player ragbi..yela muke comel..siapa sangka kan..

ok aku kalau main ragbi aku suke standoff..hah kalau nk tau standoff tu ape..korang google la sendiri yek..bile lagi nak memanfaatkan internet jek kan..manjang tengok bende lucah jek..cube la sesekali google mende elok sikit..tak gitu abahnye?

kalau permainan ragbi aku paling suka main 7 dan 10 sebelah..tak sesak sangat kepala otak..korang cume lari dan kadang kala melembutkan badan untuk mengelak daripada ditangkap musuh..

ok..kalau nk cerite pasal ragbi ni 1 page ni memang tak cukop lagi..tapi betol aku cakap bile anda main untuk pertama kali..anda akan mula gian..

p/s : aku cuba nak main ragbi di alor star..tapi kene join dengan budak sekolah la..agak-agak dorang percaya ke kalau aku cakap aku ni tingkatan 3?

4 comments:

s a L o m a said...

kamu main rugby ke?pehhhhhhh.rugby player la paling seksi sekali ok.tang peha yg mahal tu.huishhh..berpeluh2 lah jugak bila tengok..

Q said...

em..peha aku tak mahal la..malah takde bulu pun..aku slalu dipanggil "kaki pelacur" coz xdebulu..sungguh heaven..

s a L o m a said...

takde bulu masih ok dari bebulu lebat mcm kingkong.mana kamu nak?

Q said...

erm kingkong comel x?