Sunday, November 16

Powers Rangers

sape kate power rangers tak wujud..aku katekan wujud! sebab aku adalah ketua power rangers..tapi ahli power rangers aku masih tiada robot yg boleh bergabung kerana kami masih simpan wang untuk membeli nya..tapi buat mase kini kami hanya menggunakan kereta..kami adalah harapan rakyat malaysia untuk melawan raksaksa yang ingin menakluki bumi..

kami terdiri daripada 5 orang..eh silap 6 orang termasok aku sebagai ketua..kami mempunyai uniform yang seragam kecuali aku..yela ketua mesti la lain daripada yang lain bukan..

apabila kami mula beraksi..fuh...ramai gadis-gadis mule menjerit-menjerit menyebut nama kami..tapi kami steady jek..well..kami da biase dengan gaya hidup seperti superstar..eh silap..kami memang superstar..

owh tanpa membuang mase lagi mari aku memperkenalkan ahli-ahli power rangers yang disebut-sebut dibibir-bibir mulus wanita-wanita dunia..




kalau anda kira betol-betol..anda dapati hanya ade 4 sahaja bukan..em mane lg sorang ni ek..monteng gamaknye..takpe nanti aku cari die..

p/s : seragam bukan kasot mereka..haih..

4 comments:

Amir S. said...

hahahha.yang pakai helmet tu pemandu kereta perisai ke?

Q said...

wah..hebat..mane kau tau?

Niki-HydeZ said...

pelik btol unipom diowg..huhu

Q said...

hah tau xpe..i pun naik pelik dgn uniform dorg..