Wednesday, November 12

cita-cita



aku sampai sekarang tak dapat bezakan yang mane satu jahat dan yang mane satu baik..decepticon ke autobots..pastu logo diorang pun aku kompius sampai la sekarang ni..

time kecik aku paling minat dengan batman..sebab macam-macam gadget die ade..sebut jek..sume bende die ade..dan aku pernah terkincit ketika salam dengan batman di ampang park..yela time tu aku belum tadika lagipun..pastu yang abang batman tu pun nak buat muke serius jek..goyang la aku..

aku pernah di rumah buat ala-ala gaya batman melompat dari bangunan ke bangunan..tapi yang aku mampu ialah buat lompat kerusi ke kerusi yang lain...tengah dok syiok melompat.....gedebuk! hambik kau...tegolek aku sambil gigi memakuk hujung meja telefon..aku ditewaskan dengan hujung kerusi jek..nasib bibir cute aku jek yg berdarah..yang lain masih normal..

mak aku bole bantai gelak jek tengok aku..die pikir aku buat persembahan sarkas ke pe nak gelak-gelak..

korang pernah cuba pakai spendar korang di kepala?? pernah cube pakai spender bapak korang?

kalau anda pernah..anda memang kodi..

p/s : kodi maksudnye....anda cari sendiri kerna aku pun tak tau..sedap menyebut jek..

No comments: