Wednesday, November 12

adik sepupu









perkenalkan adik sepupu aku..

-baru habis pmr..

-perangai memang kodi habis..

-hobi makan mata ikan..gila kau..kalau tengok dia mkn mata ikan..kau bole nangis wo.

-kalau kau tanye die ape-ape..die akan beri jawapan yang teringkas..contoh :
1- macam mane PMR? akan dijawab - k
2- ape plan lepas PMR? akan dijawab dengan muka blur die..
3- kalau korang buat lawak yang paling gampit...die akan buat muke tengah nk paham lawak..walhal orang lain da bantai gelak

-mempunyai jendul di dahi berkeluasan bersamaan dengan 3 padang ragbi..

-pernah kantoi berOnani di bilik air dikampung aku..

-suke cakap dengan ayam nenek aku..

-suke kacau ayam yang tengah mengeram telor..

dia adalah salah satu sepupu yang aku tak paham perangai die ni..tapi bersemangat ketika hendak menari shuffle..sungguh gampit bile tengok die shuffle..kalau anda tengok..terasa seperti mahu buang air kecil ramai2 depan die..

aku pernah dengan sepupu yang sebaya aku membakar secara tak sengaja selipar raya die ni..cerita nye begini......

pada mulanya sepupu aku saje jek nk letak bunga api kat selipar die ni..tapi yang bangangnye sepupu aku pergi letak satu ikat bunge api..pe jadi? terbakar la selipar raye mamat tu..yg die pun pe lagi..buat muka kodi die r..selipar tu die baru pakai tak sampai satu jam..kesian aku tgk..tapi tgk jek la kan..

tapi kalau kamu didalam situasi sepupu aku ni..kamu akan buat ape? selain mengadu dan menangis? jawapan hendaklah kreatif ye..

1 comment:

Amir S. said...

hehe gmbo adik sepupu saje?gmbo adik?