Monday, September 29

gelapnye kekasihku..cikbedah [episod 1]

raye tahun ni aku rase paling spesel rasenye...macam-macam bende spesel jadi..contohnye

- aku berjaya mendapatkan cuti 3 raye selama (3 hari)[ berebut tu dgn org yg da ade family]

- aku da dapat duit pecah rm5 (bagi dwet raye kepada budak-budak kenit di kampung aku)

- bawak balik kereta baru..(pheeeewit!!!!)

tapi semua tu tak bole challenge dengan ape yang aku hajatkan dari dulu lagi..PERTEMUAN AKU DENGAN CIK BEDAH (bukan name sebenar yang memegang nombor IC ??????-??-????) [name sebenar akan diberitahu selepas menerima persetujuan tuan punye badan]..seperti yang kalian tahu..aku da single selepas kejadian sedih dan mungkin ade hikmah disebaliknye..aku telah bertemu dengan cik bedah..

aku da lame da tangkap cintun dengan cik bedah ni..die jek yang tak perasan kat aku yg agak kacak paras rupe ni..pertama kali nampak die time die nak naik lift (tempat dirahsiakan atas sebab-sebab keselamatan) time tu terasa cam nak bersiul ala-ala amy search tapi lidah ni kelu seperti baru lepas kene bius dengan doktor gigi chandran kat ampang tu..kerek dowh doktor tu..so aku pendam jek la perasaan cintun tu..

one day tu aku nampak cik bedah ni dgn ade seorang jejaka ni berdating kot di bus stop ( ape kes dating di bus stop?? )..time tu agak kuchiwa jugak la..tapi takpe..aku steady jek (cik bedah punye ayat)..aku simpan la perasaan cintun tu sampai la bulan pose ni..hah ape lagi aku luahkan la segala-galanye kat cik bedah..terkejut anak beruk cik bedah..time tu aku bajet cik bedah akan tomoi muke aku..tapi dengan kuase tuhan yg sayangkan aku ni..cik bedah terima dengan steady jek..TAPI...aku hanya la kekasih yang gelap..tapi bagi aku itu sudah memadai untuk aku prove myfeelin toward her..even sekarang pun setiap hari makin rindu+sayang..huahuahua..rupe cik bedah ni memang totally sweet..kire kalau aku tengah bengang lagi marah membara bile tgk muke die bole bikin sejuk la..dan die masih tertanya-tanya ape yang aku nazarkan..huahuahua..korang rase ape agaknye aku nazarkan??

maafla yek jika ade ayat-ayat tergantung..aku baru jek sampai kl dari a.star..tapi apsal aku tak dengar lagu raye pun time blk..ape kes..



p/s : amacam..jiwang tak aku sekarang? well..sejak hati da berbunga ni..
p/s/s : kepada cik bedah...bile da bace jgn nk gelak-gelak suare endon you tu..
p/s/s/s: gue rindu sama sayang sama luk cik bedah..waduh-waduh..

2 comments:

Anonymous said...

da ade cik bedah wupenye:)
hehe
kpd cik bedah:)
congratulation ya;)
hee:D

Unknown said...

errr cik bedah pasang dua ye? hohohohohohoh