Monday, September 15

cerita korea

13/9/2008 (sabtu malam) - adalah tarikh bersejarah buat aku..gile ko..aku tak pernah tgk cite korea malah aku benci dengan cite korea ni..dengan secara tiba-tiba aku layan ade satu cerita korea ni..baeeekkk punye layan..aku sendiri tak tahu ape tajuk cerite tu..tp dlm cite tu ade 4 cite..

cite 1 : budak bisu suke kat sorg pelukis - ending - pelukis pergi belajar jaoh-jaoh

cite 2 : adik kepada si bisu ni bercintun dgn abg bomba yg tak reti2 nk ajak kawen - ending - abg bomba mati..

cite 3 : cite pasal mak dengan anak laki die - ending - mak die mati sebab kene kanser perot

cite 4 : sorang mamat ni keje jadi ejen perpisahan - ending - awek die mintak clash dengan die..


bole dikatakan sume cite sedih la..kire stok tangkap lentok punye cerite..tapi bagi aku yang paling sedih is cerita pasal anak dengan mak die..sedih gile wo aku tgk..ade la terase macam nk nanges..rindu seyh dengan mak aku..


p/s : ade ke kanser perot?? eish takotnye..

4 comments:

Unknown said...

kanser perut adala

ianya terjadi dari gastrik, bila asid ko tu makin mencairkan usus perut pastu bocor, maka asid akan masuk ke tempat lain dan bermulalah kanser perut jeng jeng jengggggg

tp kalo ko takde gastrik jgn wat alasan tak pose okkkkk

n a s e h a said...

mesti ngaler2 air mata tgk cite tu kan ?
aha

Q said...

kuih - owh..tp kalau tak pose gune alasan kene ulser mulot bole?

seha - eh tak mengaler pun air mate..air peloh jek yang mengalir..panas!

Amir S. said...

hehe azroy jiwang.