Wednesday, September 10

kasot ajaib



kasut ni aku beli di pertama kompleks KL..harga korang jangan ngade-ngade nak tanye..paham-paham jek sudah..time baru beli memang sedap aku pkai..pantang tendang bola manjang gol ajek..gol sendiri pun bole jugak..kadang-kadang tak sempat aku nak tendang da gol da..ramai kawan2 aku cakap kasot aku ni kasot ajaib..

tp bile aku bawak pergi alor star die jadi lain pulak..aku sendiri tak tahu kenapa..pantang tendang bola..mesti tak gol..aku try jugak nk gol sendiri..tetap tak bole gol..ape kes? aku rase aku lupe bawak jin yang menetap di kasut aku tu la..tp aku rase kasot aku sekarang da jadi macam mulut....

3 comments:

n a s e h a said...

ngade ngade gk
harge die bpe ?
=P

Q said...

seha - harge die umpama mampu membeli sebuah rumah..

Unknown said...

hahahahahahahhaha apa la baru beli dah jadi mulut? ko beli kasut ke selipar?