Wednesday, April 8

jelir kan lah lidah mu..

semalam aku balik keje naik moto..wrong timing..sebab hujan lebat habis di alor star..

tengah perjalanan tu budak muda cina bawak moto aku jelir2 lidah dan bukak mulot besar2..kan tak ke pelik rupe die..aku bule terpandang die sambil buat muke pelik..die terperasan dan senyum jek kat aku..

lame sikit baru aku tau die main hujan @ nk rase air hujan pakai lidah??...

so aku pun nk try rase..so....angkat sikit visor helmet..jelirkan lidah...so mmg rase la air hujan tu menitik2 kt lidah..

yang tak syoknye.........ade mak cik bawak kete viva sebelah kanan aku buat muke pelik pulak sambil pandang aku...

nnt mak cik tu pun akan buat macam aku ker?

3 comments:

Firewabbit said...

she thought u were a pervert. definitely.

Q said...

S - is it?eish xdela..i yg comel2ni ade rupe pervert ke? hahaha

hady said...

tapi actually, pervert semua muka comel comel dan innocent.. konon konon naive tapi.... ish ish ish!