Saturday, April 4

3 bulan

owh aku terlambat bulan ni..bukan kerana aku lupa tapi aku secara tiba2 sibuk yang amat sangat..an as usual..when 3rd day of every month adalah aku punye special annivesary..




baju yang dlm pic tu..die yg bagi mmg sedap ok pakai baju tu amat selesa..setiap kali aku pkai baju tu mule la aku akan beremo tak tentu hala..hahaha..

owh..birthday die bulan depan!! i dun know if i can forget her..life totally dif..now..im more depending on mydude..

is she happy rite now..im lil bit worry bout her study..

hope she's ok..

6 comments:

Anonymous said...

pegi tepon die!!!

Q said...

j - dude..kalau die xtuka no fon..da lame aku call die..ni kang bf die yg angkat kang gado pulak..hahaha..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

masih terkenang pd peristiwa lalu ye MR Q??

Q said...

GKsB - hahaha..

Firewabbit said...

ewah cam sama jek topi kita...

Q said...

xsame! wek! hahaha!