Monday, April 13

awek comel

tgh hari..di lokasi tapak bina..sepatutnye orang awam tak bole masok tapak bina..tapi ade awek ni selamber die jek masok bawak moto..

awek tu = comel,pergh!,mate hazelnut, rambut flinch, kulit putih..(aku rase die awek siam)..

dijadikan cerita..moto die sangkut kt..tayar moto masok lubang lumpur..muke die cuak..die remp lagi moto..tak lepas2 jugak..

so aku dengan steady jalan pergi kat awek tu..yang awek tu da tersengih2..

aku : padan muke moto sangkut..

awek comel : ...........?


amacam? ade macam syial tak perangai jantan aku? hahahaha!!!

8 comments:

s a L o m a said...

adoiiiiiiiiiii.FAIL!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

perghh...

perangai jantan yg mmg mcm SEA-ALL

tapi memang pdn muka awek tu pon kn mmg xleh msk tmpt tu..

hihi...

Anonymous said...

ko memang..

Q said...

S - hahaha tapi ade gaye macho x??? hahaha...

GKSB - hah tau xpe..segala kesulitan amat dikesali.

j - memang ape?

ciK LyndaWawa said...

ish ish ish.....

hady said...

memang sioooollllll

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

mmmg mcm sial....
ko berhati kejam.

Q said...

siti - tapi dgn ko...aku janji xberhati kejam..amacam? bule?