Sunday, October 12

uwek

pernah tengok pasangan gay bermanja-manja ketika sedang menjamu sarapan pagi?? owrgh sungguh menjijikkan...boleh bikin spoil mood nak makan..pagi ni mase aku tengah "breakfast" ade satu pasangan gay betol-betol dudok depan meja aku..pada mulenye dorang ni nampak normal jek..tp lelame ek eleh pehal lain macam lak dua ekor ni..main-main rambut partner memasing..pastu tgn letak kat peha..ape kes!?? eish aku trase macam nak muntah darah jek time tu..

tak pun dorg saje nk kenekan aku kot? ke aku termasok dlm realiti tv wakenabeb?? tp takdepun cameraman dtg sergah aku?? eish..kalau dorang kene panah petir mesti tempias kt aku sikit..yela da dudok dekat dengan dorg..eish..serabot la..blk ni samak la satu badan aku ni..uwek!


p/s : aku lebih rela tgk lesbi dari gay..

2 comments:

Unknown said...

perghhh ini mental ni....psycho siolll. ish betul2 lesbi lg stim dr gay, giler pedang!

s a L o m a said...

ahahhhaha!!saya lebih rela tengok gay dari lesbian ni..geli ok.