Tuesday, November 10

2 sebab

semalam aku makan kt burger king...sekarang ni aku tgk bangla da mule berjinak2 kerja die F&B...time tu lunch hour bg si bangla ni...dari ape yang aku nampak, die makan burger BK..maka dengan slumber berbekalkan 3 tahun pengalaman kerja bersama bangla aku bertanyakan soalan kt bangla ni...

Q : bai...lu hari2 makan ini burger ka?

bangla : ya bos..hari2 jugak makan ini burger...mlm mkn ini burger jugak bos...

Q : hari2!?

bangla : ya bos..


maka dari situ aku da dapat kesimpulan bahawa akan datang...mat bangla bukan sahaja akan mati kerana kerja di tapak bina...malah mungkin akan mati pabila kerja di F&B....da tu hari2 mkn burger...Ronald Mcdonald pun bole mati cmni...

1 comment:

Anonymous said...

sy keje bersame buku2, jdnye matinye sbb byk membace? Ngeee...