Thursday, August 13

Tidak Mungkin Akan Berlaku Antara Kita Sayang..

Ya..semua ini tidak mungkin akan berlaku lagi..kita sudah dewasa..berfikiran matang..sudah pandai untuk berdiri di atas kaki sendiri..tetapi mengapa kita perlu mengulangi kesalahan yang kita bole elak?....


ok sebenarnye..mak aku dulu bagitau sebelum aku lahir kalau die dapat anak pompuan die nak namekan FATIMAH..

FATIMAH????


isk...nnt da besar macam mane aku nk kawan2 aku panggil SANDY??? xkan nk panggil FATTY kot?

haih...fikir2kan........

4 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

XPAHAM.....

APA YG CUBA DISAMPAIKAN???

ciK LyndaWawa said...

ko lelaki..takkan aku nak panggil ko fatimah....ayo...

Q said...

Gadis - cube ko bace label die tulis ape? hahahaha...

cikLynda - hah panggil aku Sandy..kakaka!!

suehanna said...

sandyyyyyyyyyy.
ahahahaha. sandy, nnt kite g WM lepas org cuti boleh?
serious ni, nak beli hadiah dekat situ. tamau tape :p