Wednesday, June 25

siape sangke dlm umor aku 22 tahun..aku da berjaya melibatkan diri untok menSiapkan salah satu bgunan di kl..aku bangge gile..tak kire la org nk komen ape pun..janji aku bgunan ni ade hasil tgn aku..aku trase cm nk cedok jek usus org yg bg komen2 negatif sebagai contoh...

org negaitf A : takde la lawa bangunan ni..
org negatif B : ek ele...
org negatif C : ah bukan ko buat semua pun..
org negatif D: laa..ni bangunan ker??

eish org2 cmni kalau aku dapat sepak sederet...mau aku wt kenduri kahwin..jikalau anda..org yg bagaimanakah akan anda pilih untuk jadi?

5 comments:

Amir S. said...

heheheh.aku nk jadi tokey bangunan!

Atira. said...

ehhh lawa!

love it!

arkitek ke?

tu lah banyak gila subject yang memang tak akan guna. :P
university saja nak menyusahkan students.
heh.

Atira. said...

btw congrats!

Q said...

eh xdela..macai jek..cleaner jek kt sane..thanx for the compliment..if u nk tgk building tu..die btol2 sbelah sogo...dulu ramai gak student yg datang nk wt research kt situ..mostly uitm..

s a L o m a said...

ahahahh!!anggap je la apa diorang cakap tu as a medium u nk improve urself..cabaran ok! :D